Παρασκευή, Μαρτίου 30, 2007

Resident Evil

Βρίσκομαι σε ενα σπίτι και ξαφνικά συνειδητοποιώ οτι υπάρχουν ζόμπι έξω απο το σπίτι και μπαίνουν συνέχεια μέσα. Κρατάω ένα απο αυτά τα εκνευριστικά πράγματα που χρησιμοποιείς για να κλείσεις ενα ανοιγμένο σακουλάκι. Αυτά με το σύρμα και το πλαστικο γυρω γυρω. Ενα μεγάλο τέτοιο κρατάω λοιπόν. Υπάρχουν κι αλλοι 2 άνθρωποι μέσα στο σπίτι. Μπαίνουν ζόμπι συνέχεια μέσα κι εγω κάθομαι και τα πνίγω με αυτό. Τα ζόμπι για κάποιο λόγο που δε γνωρίζω, ξέρω οτι είναι 1010 + 109 + 108 + 107 + 106 + 105. Τρέχα γύρευε γιατί. Εν πάσει περιπτώσει, απελπίζομαι γιατί είναι κάπως πολλά. Και ξυπνάω.

2 σχόλια:

Σοφι είπε...

αυτό το όνειρό συμβολιζει οτι πρέπει να αλλαξεις backround στο template. δεν έχω δει απ ό,τι θυμαμαι ζόμπι στον ύπο μου, αλλα έχω δει συμφοιτητες μου με στριγκάκια. Πιάνει;

Σοφι είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.